miércoles, 17 de octubre de 2012

Racons d'un meandre. Racons de Flix.

Un polític reconegut quan va arribar al meu poble va dir que era "un cul de sac", en canvi jo, des de la perspectiva de la gran Barcelona, penso que és el melic del meu món. El primer precepte de ser una bona periodista és l'objectivitat, però resulta que jo hi vaig néixer, i és difícil veure'l a vista d'ocell quan ja fa divuit anys que hi visc. Allí no em fan falta cognoms; Berta, i tothom sap qui sóc. Ara però, cal presentar-me; Berta Treig Carranza, aquesta és la meva carta de presentació i aquesta sóc jo, amb la pretensió d'afegir algun dia "de professió: periodista", i poder així exportar el meu entorn més enllà dels seus contorns.

Aquest bloc vol parlar d'això: l'aquí vist des d'allí i l'allí vist des d'aquí, amb l'objectiu d' interseccionar  dos punts que disten, però que són al centre del meu petit país. 

5 comentarios: